Tuesday, May 5, 2015

Di suatu pagi yang nyaman

Ini lah rutin harian kucing-kucing saya yang suka duduk depan pintu setiap pagi . Releks sambil tengok suasana di luar . Dalam gambar ni hanya ada 5 ekor dari 6 ekor kucing-kucing saya , kucing yang first saya bela ialah Bubu kemudian adik-beradik Oyen dgn abang dia Nestum . Awal Disember 2014 saya jumpa anak kucing di tepi jalan yang basah kuyup dengan sakit mata dan selsema , saya kutip dan bawa balik dans ekarang anak kucing tu dah berumur 6 bulan dan saya bagi nama Boboy . Kucing yang paling bongsu ialah Adora yang saya beli dari sebuah pet shop sebenarnya Adora adalah adik Oyen dan Nestum . di sebab kan sangat adorable saya bagi nama Adora ^_^ So sekarang ni saya dan anak-anak menjaga 6 ekor kucing yang sangat kami sayang dan menjadi penghibur hati kami sekeluarga . Saya share beberapa keping gambar my anak-anak bulus yang gebu gebas ni ^_^

Oyen tak dapat nak sama duduk depan pintu , kat belakang pun jadi la ya Oyen asal dapat releks sama-sama dengan geng ^_^


 Bestnya....


Paling kiri Boboy , Adora , abang sador Nestum , kak Bubu dan yang belakang tu kak Oyen . Love my cats ^_^


 Hai Adora , bulatnya mata tu..


Yang tengah ni la si adorable Adora , gerammmm tengok dia duduk macam tu ^_^



from RESEPI NENNIE KHUZAIFAH http://ift.tt/1R8M0i2

No comments:

Post a Comment